Cene
Vse cene izdelkov so navedene v EUR in NE vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
Naročila - koraki nakupa
1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan.
Preden naročite blago, lahko popravljate vsebino naročila v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, klikni »izvedi naročilo«. V primeru, da kupujete prvič kliknite na gumb »ustvari račun«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila. Preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke. V meniju dostava si lahko ogledate morebitne stroške dostave. Nakup potrdite s klikom na »potrditev naročila«. Potrditev naročila boste takoj prejeli na vpisan elektronski naslov. V kolikor se ne želite prijaviti, lahko želeno blago naročite tudi preko elektronske pošte ali telefona v delovnem času.
2.) Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
3.) Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.
Plačilo in hitra dostava
Za področje Slovenije in Hrvaške lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:
z nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu
s kreditno kartico(Eurocard/Mastercard ali Visa)
V primeru bančnega nakazila pa po potrditvi naročila kupec prejme predračun, preko elektronske pošte ali FAX-a, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
V primeru plačila s kreditno kartico se blago kupcu odpremi naslednji delovni dan.
Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v dveh delovnih dneh) vsega naročenega blaga iz naše zaloge. Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi v naši trgovini. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila.
V kolikor bi želeli kupiti nek soroden izdelek pa ga ne najdete v naši trgovini, nas prosimo pokličite ali nam pišite preko elektronske pošte.
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Gold Ekspres, prevoz pošiljk, d.o.o. (Telefonska št.: 080 34 48; +386 40 55 11 33). Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpiše pod ""opombe"" na dnu naročila. Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naše poslovalnice na naslovu: Trgovina PAM VILIČAR D.O.O., Cesta 4.maja 18, 1380 Cerknica.
Vračilo blaga
Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 30 dneh od prejema . Prav tako zadošča, da nam kupec v 15 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V naslednjih 30 dneh pa mora v tem primeru nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Gold Ekspres, prevoz pošiljk, d.o.o. (Telefonska št.: 080 34 48; +386 40 55 11 33). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Reklamacija
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti sicer pa ga osebno prinesete v trgovino.
Garancija
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.
Stvarna napaka
Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Uveljavljanje stvarne napake
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga najdete TUKAJ.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru težav lahko kupec ponudnika PAM VILIČAR D.O.O., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 08 201 50 58 ali po elektronski pošti na prodaja@swedmach.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja, PAM VILIČAR D.O.O., Cesta 4.maja 18, 1380 Cerknica.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi PAM VILIČARD.O.O., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. PAM VILIČARD.O.O., objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.